Juni 23, 2011

Hur går detta då?
Det uppdateras dåligt ;)
Men det blir väl så när man mest spenderar dagarna på soffan skulle jag tro.
Inget som är nått att fundera över och inget som händer.
Men nu hoppas jag att det snart drar igång med jobbet på riktigt.
Jobbade ju i söndags första gången och sen har det inte varit nått mer på hela veckan, inte förrän imorgon då jag ska jobba igen.
Söndagen gick bra iaf, det regnade hela förmiddagen så vi stängde tidigt och de flesta av oss fick gå tidigare.
Fick dock gjort några räkmackor, så det ska jag väl kanske klara av att göra imorgon. För tror det är det jag ska göra.. Iaf på morgonpasset. Jag ska jobba natt mellan fredag och lördag med men då var det landgångar som skulle göras. Om jag nu förstod rätt.
Promenader är det som gäller med, när jag ska ta mig fram och tillbaka. Tänkte ta cykeln men däcken är för dåliga, det behöver bytas och det har jag inte pengar till förrän i slutet på augusti och ja.. Då är ju sommaren över ;)

Där emellan passen imorgon är det väl tänkte att vi kanske ska hitta på nått, men det ser dåligt ut.
Jag har tänkt försöka sova när jag kommer hem från jobbet en liten stund så jag orkar med natten med.
Sen ska jag inte jobba mer i helgen så kan sova lördag och söndag med ;)
Men nästa vecka hoppas jag verkligen på mer jobb, annars blir det ingen hyra betald nästa månad.
Jag hade ju räknat med att börja jobba ganska så direkt efter skolan slutade och nu är månaden nästan slut och jag har jobbat sammanlagt 12,5 timme, då är det båda arbetsplatserna inräknade.
Det blir inte många pengar, och absolut ingen hyra betald av det.

Ja ja, det löser sig väl. Nu är det nog snart dax att ta och borsta tänderna och lägga sig.
Jag börjar sju imorgon och får ju gå i god tid innan, då jag inte vet hur lång tid det tar att gå, så det blir en tidig morgon. En regn fri hoppas jag! Då det är dåligt med regnkläder och gummistövlar här.

God natt och trevlig midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0