Juni 14, 2011

Fick varit iväg idag och kollat så inloggning fungerar på datorn och friska upp minnet på hur jag loggar in på rätt program och så. Fick även svarat i telefon några gånger så nu ska jag väl ha påmint mig om hur man gör för att svara i telefon.

Fick även veta hur det är tänkt jag ska jobba. Det var inte riktigt som jag hade tänkt mig..
Första veckan ska jag sitta i växeln/receptionen och där, på en annan dator, göra kanslis saker. Allt på samma gång.. Men det ska säkert gå bra det med. Det är ju inte så att det ringer mer på sommaren, jag är ensam istället för två och så posten och diariet på det ;)
Nej då, jag tror det ska gå bara fint :)

Får en liten ökning på lönen med, nån krona, alltid nått :)

Ska in igen i vecka 29 och se om det är nått som är nytt som jag ska veta. Där nån gång ska jag även komma och ta några timmar med kansli så jag får friska upp minnet där med med posten och mail och sånt.
Men det får vi se vilken dag det blir, det får ju passa med jobbet på Ekelöfs med. Och där vet jag inte hur jag jobbar förrän det är den veckan.

Det blir säkert bra, när det är klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0