Juni 12, 2011

Nu har jag haft tillräckligt med sommarlov. Nu börjar det krypa i hela mig av rastlöshet och uttråkning.
På tisdag ska jag iaf vara i växeln en stund på kommun. Men nått om Ekelöfs har jag inte hört så vet inte när jag börjar där. Och jag vill inte få ett samtal som säger att jag börjar samma natt. Vill ju veta innan så man kan planera och fixa cykeln och förstå när man ska sova på dan och så.

Handledaren har inte hört av sig än heller.. Men jag väntar. Antagligen kommer vi inget höra på ett tag, inte om han ska vara lika snabb som han varit hittills.

Nej jag har inget att skriva egentligen.
Bara uttråkade meningar som inget säger.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad är Ekelöfs

2011-06-14 @ 07:39:30
URL: http://frutonskog.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ekelöfs är fisk och skaldjur. Det är där Christian jobbar. Jag ska göra räkmackor och annat sånt. :)

2011-06-14 @ 12:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0