Juni 1, 2011

Ja.. Jag har tänkt skriva här i flera dagar men jag har inget att skriva.
Jag har bara tagit det lungt och haft sommarlov.
Idag, först, fick jag städat, så nu känns det äntligen rent igen.
Robin var här och sa hej då med, han flyttar till Norge imorgon och vem vet när vi ses nästa gång då.
Han är bara två timmar bort men han ska jobba mest hela tiden verkar det som.

Jag ska med jobba. Jag tänkte det var dax att byta inriktning nu på karriären efter tre år som ekonomistudent, så.. Det blir en sommar på Ekelöfs och göra smörgåsar och sånt. ;)
Nej, självklart hade jag hellre jobbat med nått inom ekonomi nu när det är så nära klart men vad ska man göra när det inget finns? Och de behövde folk och jag behöver en inkomst så jag tror det blir så bra så.
När jag lär mig att sova klockan sju på kvällen när alla andra grillar ;) För jag börjar 03.00.

Vet dock inte när jag börjar än, så jag har sommarlov lite först :)
Sen får vi se vad som händer. Christian sa att jag kunde få jobba ända till september om det var så. Men jag har ju sökt två kurser till hösten med. Får man inget riktigt jobb så kanske man kombinera det på nått vis. Det beror ju helt på schemat, om jag nu kommer in på dem va klart.
Den som lever får se helt enkelt.
Jag kollar ju efter riktiga jobb hela tiden men är dåligt med sådana just nu. Det kanske kommer närmare hösten när semestrar och så har varit.

Imorgon ska jag ut på äventyr med Sandra. Ända till Rabbalshede. Och där kommer det finnas folk.
Det har jag nästan inte sett några på många veckor nu. Inte många fler än tre åt gången iaf ;)

Se, jag hade visst att skriva. Inget intressant bara.

Ja ja, snart sova dax, tidig dag imorgon

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0