Imorgon börjar den nya karriären.

Imorgon börjar min nya karriär som "smörgås och landgångs görare". Klockan åtta imorgon ska jag börja, det känns ju lite... nervöst. Är väl kanske inte det mest svåra men jag vet ju hur jag funkar. Jag vill kunna allt på en gång och göra det rätt och bra :P Men det kommer väl efter x antal smörgåsar.
Det där med att träffa folk jag inte känner lockar ju inte heller. De två som jag vet jobbar där, jobbar inte klockan åtta imorgon. Så jag vet inte ens vem jag ska prata med eller ens var jag går in ;)

Igår var jag på kansli och fick friskat upp minnet där med. Det gick fint och det blev ju några timmar extra mot annars :)

Annars händer inget här, jag nöter mest på soffan. Men det minskar nu hoppas jag när jag börjar jobba. (Jag hoppas iaf att jag kommer igång och jobbar)
Nu ska jag däremot ta tag i och klippa mina naglar kort, jag minns inte ens när jag gjorde det sist. Iaf inte när jag klippte alla korta på samma gång. Jag är bara glad att det är mina egna och inte dyra fejkisar som jag ska riva av. För det hade varit smärtsamt! Sen får jag väl ta och lägga mig så jag kanske får sovit nått och vaknat imorgon.
Ska väl hitta nått att ha på mig med. Borde ju funka med mjukisbyxor och tshirt, skönt att slippa fixa sig!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0