Hmm..

Hur går det med jobbet då?

Jo jag jobbade en dag tidigare i veckan, det gick väl. Jag är ju inte snabb.. Men men vad kan man begära av tredje gången jag gjorde mackor? Jag jobbade ensam då för första gången, innan har vi gått två och två. Och jag får nog säga att jag gillade att jobba ensam mer, fast jag trodde tvärtom innan. För då sprang man inte runt fötterna på någon annan utan man skötte sig själv.

Jag ska jobba natt i helgen, natten till lördag och natten till söndag. Då är vi dock två som jobbar ;)
Sen är jag ledig måndag, iaf från Smögen då jag ska hoppa in två timmar i växeln för de ska ha möte.
Sen ska jag jobba natten till onsdag-natten till söndag. Och så ska mina veckor vara är det tänkt.
Får se hur det går att jobba fem nätter på rad, men det ska väl gå. Hoppas jag ;)
Jo då, det ska nog gå bra. Dock lär jag inte vara så social när nätterna nu drar igång.
Men jag kommer tillbaka ;)

Blir att sova på dagen, plugga på eftermiddagen och jobba på natten.
Måste komma igång nu! Usch nu fick jag lite panik över det..
Ja ja, jag ska ta tag i det. Först ska jag lära mina fötter att inte ge mig blåsor när jag går till jobbet och står där ;)
Sen ska jag lära mig att göra kanon bra landgångar och mackor och efter det ska jag ta tag i det. Kanske.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0