Jan. 23, 2011

Dagarna de går, i olika fart. Det har städats, tvättats, sett på film med syster, umgåtts med Börje, tvn och datorn.

Idag har jag haft en sån där tröttsam dag.
Ni vet en sån där man nästan inte kan säga hej till folk utan att börja gråta.
(Nej det betyder inte att nån ska ringa till mig nu, imorgon är en annan dag)
Men det har snurrat massor, oro över dessa sista 19 veckorna, oro över hur det ska se ut på undersökningen som jag nu i januari eller februari kommer bli kallad till efter operationen och så en hel massa andra funderingar och tankar som man försökt trycka undan men som plötsligt är det enda man funderar på.



Men jag har iaf fått hämtat ut Håkans konsertbiljetter till Caroline och mig =D
Så det firade jag med lite spagetti och köttfärsås, så gott!
Sen har jag mest glott på tv och fått läst fem kapitel inför imorgon.
För då är det skola igen. Är åtta kapitel till, i en annan bok, som gäller den föreläsningen vi ska ha imorgon och nästa måndag. På engelska! Så det tar jag en annan dag. Börjar imorgon iaf för jag är i skolan nästan två timmar innan vi börjar. Så kanske man får läst nån stackars sida.



Men nu får jag väl ta och packa väskan och se så man kommer i säng.
Åker inte förrän halv tio imorgon så det är ingen tidig morgon iaf :)
Det är gott.

Hugs and kisses

Kommentarer
Postat av: Mor

Det rycker allt i en gammal mor, vill ringa dig nu. Men du sover väl nu? Kram på dig.

2011-01-24 @ 01:32:45
Postat av: Ramona

<3 finns här för dig <3

2011-01-24 @ 08:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0