Nerver av stål!

Nu känns nerverna inför imorgon!
Usch och fy.

Jag som var så säker är nu helt osäker på allt. Så klart.
Men.. JAG KAN JAG KAN JAG KAN.
Det kommer gå så bra så.. Men tror ändå jag ska ta en titt i anteckningarna nu när jag kryper ner under täcket.
Ska bara hitta några kläder med, för det har jag hört kan vara bra att ha på sig.
Väskan är iaf packad och redo.
Hoppas vi bara på att bussen håller sig på vägen hela vägen fram. Iaf fram till Munkedal för där går jag av ;)
Sen gärna hela vägen fram med kom jag på, för vi har inte tid att stå och vänta på att nån buss ska bärgas.
Och sen är det ju trevligare om folket på bussen kommer fram hela. Hur tröttsamma de än är.

Nej nu är det nog dax att ta tag i kläder, tandborstning och ett sista läsande.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0