Jan. 9, 2011

Jag vet inte vad som händer här på bloggen.
Eller jo, det vet jag ju, det händer inte nått.
Jag har försökt skriva i flera dagar men får inte fram nått bra.

Var lite trött på olika saker så skulle klaga på det, men fick inte fram det bra så jag struntade i det helt.
Sen händer det ju inte mycket nytt.
Är tentaplugg som gäller just nu då det är tenta på torsdag och det är ju lika spännande att läsa om varje gång ;)
Men det går som vanligt.
Idag har jag fått en pluggsvacka, jag läste men efter nästan två timmar så la jag ner det.
För det kändes som jag bara lästa samma och samma hela tiden. Inget nytt ju.
Så då la jag då ner det.

Nu är det snart dax att packa väskan och lägga fram kläder inför imorgon, då är det sista föreläsningen innan tentan. Ska sitta kvar efteråt med Charlotte och diskutera igenom frågorna vi fått under kursen och så.

Sen får jag ju inte glömma :

Idag är det ingen vanlig dag,
för idag är det Carolines födelsedag!

Grattis kära syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0