En fri helg!

Var på intervju förut... Så nervös jag var innan! Och undertiden ;)
Men ju mer tiden gick så fick man ju lugnat ner sig lite. Det känns rätt okej, jag tror dock inte det leder längre än så här just för jag har dålig erfarenhet och så klart att jag inte är klar med skolan än.
Men jag ser det som en erfarenhet och så är det bara att fortsätta leta jobba, kanske lite närmare skolans slut?

Så nu har jag helg!
Inget att plugga, vilket känns så skönt. Nästa kurs börjar på måndag men det tar vi då.
Och inga måsten. Jag har olika "borden" men det får vi se om jag orkar göra ;)
Som att jag borde städa och tvätta.
Tänkte försöka få igång städning här nu snart men det är ju så trååååkigt.
Men får väl hitta nån musik som kan få igång en så det blir gjort.
Det brukar ju gå undan när man väl börjar, det är ju inget slott jag bor i direkt.

Appropå det, så ställde jag mig i kö för större här om dan.
Det kan ju ta ett tag och jag kommer inte anmäla intresse för nån förrän jag har ett jobb men då finns jag iaf med i kön.

Borde även lägga ut alla kursböcker för försäljning men kommer inte så långt i det heller.
Men får man sålt några blir det ju en liten extra peng.
Ska sälja tre på måndag och det är ändå 760 kr!
Så det finns pengar att hämta i mitt skåp om man säger så.
Men latmasken gör sig påmind.

Ja ja, allt löser sig.
Huvudsaken är att jag ska ha helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0