Man är så dum.

Så trött jag blir på mig själv!!
Jag åkte aldrig till gymmet idag för jag var trött och kände att jag hade massvis att göra hemma med skolan och så. Och vad händer?? Jag bara sitter med ögonen i kors!
INGEN nytta alls gör jag, det är så jag knappt ens vet vad jag skulle göra??
Jo, det vet jag. Läsa artiklar, skriva teori, läsa årsredovisningar, analysera siffror, läsa böcker, gå igenom anteckningar, läsa fler böcker, kolla på power point bilder och ett par övningar.
Snark.
Men vad gör jag?
Jo jag bara sitter!
Då får man inte mycket gjort.
Sortera tvätt ska jag göra med, sen funderar jag starkt på att sova för, ja, jag somnar nog snart sittandes och då är det allt bra mycket skönare att sova liggandes i sängen.

Jag vet iaf vad jag ska göra i helgen!
Imorgon ska jag dock iväg med Börje till Gbg :)
Men innan dess ska jag hinna tvätta tänkte jag.
Och kanske t om läsa?

Jag vet inte. Men tvätten ska iaf sorteras nu sen får vi se om det blir sängen eller en bok.
Mest troligt, sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0