Helt onödigt dravel

Idag ska jag iväg och passa buspojkarna i Hunnebo :)
Jag hoppas bara de är snälla mot moster för huvudet är inte riktigt med.
Var och tränade igår (det är tänkt det ska börja på riktigt nu) och, som vanligt, fick jag migränhuvudvärk och illamående. Vaknade i natt av att det kändes som jag hade en kula i huvudet som trycker, alltid skönt.
Men jag tog ett par tabletter och sov så när jag vaknade kändes det bra igen.
Dock blir man rätt trött efter så jag är inte jätte pigg.
Men de brukar vara så snälla så :)

Måste även komma ihåg att fylla på mitt busskort som går ut idag. Annars kommer jag inte så långt imorgon.
Får ta det sedan när jag kommit hem igen.

Ett kapitel ur en av de engelska böckerna har jag fått läst med. Det är inte så många sidor men tar en väldig tid.
Har ett till inför imorgon som jag får ta till kvällen.

Och så till Tumlaren är ju tanken då. Börje är där redan nu, så troligen får jag åka ensam sedan.
Men det får väl gå, jag måste lära mig.

Nej detta var inget intressant. Men jag ville så gärna skriva men fanns inget att skriva om. Det händer inte så mycket just nu. Det är mest skola och present funderingar.

Ja ja, jag ska göra mig i ordning iaf för nu kommer nog snart Christian och hämtar mig.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0