Feb. 2, 2011

Skolan idag gick rätt smärtfritt. Vi t om var klara en timme tidigare än planerat, så jag var hemma en timme tidigare än beräknat och det är ju inte fel :)
Fick veta att det kommer komma mer räknesaker att göra, och att tentan i stort endast kommer vara uträkningar vilket jag tycker känns bra! :)
Då ska man nog klara denna tentan med.

Hade Robin och Billy här en stund på besök, det är alltid trevligt :)
Var ett par veckor sen, om inte mer, vi träffades nu så vi fick funderat över livet tillsammans.
Eller ja, mest han som försöker komma på vad han vill lästa till sedan ;)
Jag är ju nästan klar så funderar inte över sånt just nu iaf ;)

Försöker förbereda mig inför imorgon med, att vara ett så bra stöd som möjligt.
Jag kommer sitta framme med dem och kommer även gå fram med dem, så jag hoppas att de känner att jag står där och är stark för dem alla.
Näsdukar är införskaffade för det kommer ju med stor sannolikhet behövas.
Har frågat om de vill ha hjälp innan med att ställa i ordning i lokalen det är fika sedan, men det verkade inte så.
Inte med en gång iaf, jag kommer troligen vara där en timme innan det börjar i kyrkan.

Kläder undrar ni då.. Ja, det jag hade tänk först visade ju sig blusen krympt..
Men efter att fått klartecken från lite olika håll så blir det en tunika och leggings och så istället.
Det känns väldigt, väldigt svart men det får bli så när kläderna mystiskt krymper i garderoben.

Nu ska jag nog bara ta fram kläderna och slänga mig och se på lite Medium tror jag.
Kunde inte somna igår kväll, somnade inte förrän efter ett i natt och sen kunde jag inte somna på bussen in och knappt hem heller. Så jag är lite trött nu. Och imorgon blir en långt, men nödvändig, dag. Så lika bra att försöka sova tidigt.

Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: petronella

hoppas det gick bra på begravningen ,orkade du vara stark? Jobbigt?Johan var han med oxå och tog adjö?

Skickar dig många styrke kramar denna dag

2011-02-03 @ 13:00:16
Postat av: Jessica

Begravningen gick bra och jag fanns där och det tror jag han både märkte och var tacksam för (iaf hoppas jag det). Nej, Johan var inte med på begravningen han var i skolan och sedan hos min syster. Tack för omtanken :)

2011-02-05 @ 14:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0