Feb. 19, 2011

Ska snart gå och lägga mig, är lite trött :)

Kvällen igår helt lyckad! Maten var kanon god, sällskapet trevligt och musiken var helt i min smak =D
Redan i bilen in satt vi bak i bilen och sjöng, sen fortsatte vi sjungandet inne på restaurangen/nattklubben och avslutade med sång i bilen på vägen hem. Så vaknade med lite halsont idag ;)
Så det var mycket sång och en del dans. Det var det roligaste jag gjort på länge!

Idag har varit lugn, jag började med att göra om hela uppgiften jag satt med i torsdags.
Och idag tror jag att jag fick till det bättre.. Jag har inte förstått alls hur han menar med lagret och jag kan inte heller hitta något om det någonstans, men resten tror jag är rätt (någorlunda).

Efter jag gjorde klart det så har det varit tvn som gällt för det mesta.
Åkte och handlade med Börje och så gjorde vi tacos och såg på Die Hard.

Och snart blir det sängen för nu har jag gäspat sen vi åkte och handlade.

Imorgon får jag försöka ta och läsa lite och så, för på måndag drar det ju igång med en massa föreläsningar och så. Så får ju försöka hänga med lite iaf.
Det blir säkert bra, gäller bara att fokusera.
Jag önskar dock att vi får en handledare snart så man kan börja fundera mer på allvar om exjobbet.

Nej, nu får det allt bli sängen!
Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0