Feb. 17, 2011

Usch vad jag inte gillar skolan.
Usch vad jag inte gillar uppgifter vi ska göra.
Usch vad mina möbler lever farligt när jag ska göra dem.

Har suttit med en uppgift sen elva idag och nu på slutet var det nästan så jag hade lust att slå sönder skrivbordet.
Ungefär så bra går det. Läraren gav oss den på engelska?? Varför??
Då fattar jag ju ännu mindre.
Och just nu balanserar det MEN jag vet att jag hoppat över lagret för där fatta jag inte vad jag skulle göra.
Och skatten andra året fatta jag inte heller vad han menade.
Och jag är säker på att jag ska ha nån leverantörs faktura och sånt med men det har jag inte just nu.
Då måste jag komma på vad mer som ska ändras om jag ska ha in dem.

Och min kära studiekamrat har mindre koll än vad jag har.
Det känns så sjukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0