Feb. 13, 2011

Någon som kommit på hur man kommer på ett bra ämne och ett bra problem att skriva om i exarbetet?
Inte? Inte här heller..
Jag tänker på det hela tiden känns det som.
Vi hade information om detta i fredags och blev inte mindre stressad då, vi ska ha en massa seminarier.
Och det snart. Så man ska börja med allt på samma gång som vi har de andra kurserna.
Bara där tycker jag det är jobbigt. Läraren vi har i externen har inte lärt mig en sak, jag har inte förstått nått som han pratat om.. Känns ju bra. Men men, nu är boken vi ska fortsätta med på svenska iaf så då kanske man lär sig något iaf :P

Så börjar snart min tredje kurs med, och där stod det nått om en uppsats.. Jag vill inte ha fler!
Vi ska börja på ett arbete i externen med, men jag har inte riktigt förstått vad för läraren förklarar inte utan han bara pratar om om allt och inget så man vet inte riktigt vad som hör till uppgiften.
Det jag vet är att vi tills imorgon ska ha ett börsnoterat företag som vi ska kolla deras redovisning på under 2002-2009.
Jag försökte igår men min skrivkamrat var inte lika pigg på att försöka komma på nått företag.
Men det ska ju bara vara inne imorgon så varför försöka lösa det lixom..

Jag skulle behöva en jäkla massa disciplin nu och verkligen lägga upp ett strikt schema på det som ska göras.
Men jag blir stressad och vad gör jag då?Inte nått annat än spelar spel på facebook typ.
Undra om man kan anställa någon som står med pekpinnen och tvingar en?
Det kanske hade varit något.

Men nu ska jag iaf försöka läsa lite engelska. I just love it!


Kommentarer
Postat av: petronella

fin bild.

Hur går det m 30 års presenten.Blev det cola eller tröja som du skrev för någon dag sedan =) ?

Var det till pojkvän eller?

2011-02-14 @ 15:50:32
Postat av: Jessica

Tack :) Ibland lyckas man även med kameran.



Present är fixat men kan inte skriva här vad för då kanske han ser ;)

2011-02-14 @ 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0