...

Jag är fortfarande sur, stressad och "mest korkad i världen".
Men jag ska inte hoppa av, jag ska sura lite till men jag ska inte hoppa av.
Det vore otroligt korkat när det är fyra månader kvar.
Men det är så mycket nu så hjärnan kokar över och jag förstår inte nått.
Vi fick en gruppuppgift att göra i skolan igår, jag fattade inte så det var så när jag började gråta där!
Så kan man inte göra.
Det tog över fem timmar att göra de frågorna, var några räkne saker men läraren gick inte igenom med oss nått innan utan jag såg ju bara massa siffror jag inte fattade vad jag skulle göra med.
Det var då jag bara ville krypa ner i ett hörn och stortjuta.

Så ska vi börja på nått annat grupparbete nu i andra kursen (i första kursen kommer vi få små uppgifter hela tiden) och imorgon ska vi ha info om exarbetet och det är mest där jag är sönderstressad REDAN.
För vi ska ta med oss en lapp där vi ska skriva ner ämne och problemfråga och sånt. Och jag vet inte nått sånt?!
Jag har ju för fasen inte ens fattat hur i hela friden jag ska komma på nått att skriva om?
Vad skriver man om när det gäller redovisning?
JAG FATTAR INTE. Och det gör mig så sur!

I förrgår kände jag mig lung inför allt, men igår rasade det bara.
Fick även info om hur hela exarbetet kommer gå till och det är seminarier hit och dit och man ska prata inför alla andra och hejsan hoppsan. Jag kommer inte leva efter detta! Jag kommer ramla ihop på nått jäkla seminare bara för nån har bestämt att det är bra att prata inför folk "när vi blir chefer". Jag ska inte bli chef!!

Vad fan gav jag mig in på detta för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0