En sån dag.

Ett psykbryt gjort, fler lär komma innan terminen är slut.
Jag lägger ner den där uppgiften nu, för jag kan inte komma på nått mer.
Och klockan är ändå halv nio!

Nått städ har jag inte fått gjort heller.
Så det får jag ta imorgon.
Om man nu inte tycker att min lilla översvämning jag fick i badrummet efter jag tömde badkaret räknas som golvstäd?
Suck.

Detta kommer bli en lång termin och jag ber redan nu om ursäkt över hur mitt humör kommer vara.
Men jag ska försöka hålla det i schack men ibland kommer det inte gå. Dock är det väl Börje som lär få ta värsta smällarna, det brukar vara så ;)

Nu ska jag nog bara vara.
Om jag inte gör nått annat.


Kommentarer
Postat av: petronella

Skönt när skolan är över, snart har den här terminen gått. Fast det verkar inte så.Så håll ut.Tur att du har en tålmodig pojkvän som du kan vända dig mot.Och ha jätte skoj när ni skulle ut idag på resturang och nattklubb. Det är en rolighet än "bara" skolan just nu,fast det verkar så"blink,blink"

2011-02-18 @ 07:23:02
Postat av: Jessica

Jag längtar så tills det är över! Men för att komma dit får man jobba på nu.. Och det klarar jag väl av, med några psykbryt hit och dit ;)

2011-02-18 @ 09:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0