Dagarna går!

Vad händer då?
Ja det är inte mycket.. Men massor av det lilla som sker.
Det har jobbats på inlämningsuppgift i massor och det är skola hela dagarna.
Och så ska man läsa på det och sen har jag varit iväg och tränat och oj så blir det kvällen och man ska försöka sova med.
Har två kapitel jag får försöka läsa nu efter duschen, risken är att jag somnar för så trött jag är.
Än så länge går det iaf bra på makron.
Men det är ju bara att lyssna än så länge så kan vara därför ;)
Man kan skriva en uppsats i den kursen, det är frivilligt, ger en chansen att få 5 extra poäng till tentan.
Jag vet dock inte om det är nått jag har tid med.
Det är grupparbete på grupparbete i internredovisningen, och de uppgifterna ska ju bara ta "lite tid" vilket hittills har betytt DAGAR typ och så har vi ett arbete i externen som har samma deadline som det i makron.
Plus att man ska hinna läsa alla böckerna.
Så jag tror att jag struntar i den uppsatsen, för jag har inte tid känns det som.
Jag får se till att klara tentan ändå helt enkelt.

Men som ni ser så lever jag iaf.

Nu ska jag duscha.

Hej.

Kommentarer
Postat av: carro a

Bra jobbat syrran!!! Du är grymt duktig<3

2011-02-23 @ 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0