Dec. 2, 2011

Ja ha, då avslutar vi fjärde veckan på praktiken med att vara hemma sjuk.
Inget jag kan göra åt men hade hellre varit där.
Åkte hem tidigare igår, hade en väldigt snäll syster som körde, och då var det bara att krypa ner under täcket och där låg jag i dubbla sockar, pyjamas, tjocktröja och frös som en galning. Lite feber gissar jag på.
Snoret rinner och när väl hostan börjar hostar jag tills jag kräks. Mys värre!
Var uppe som vanligt idag och gjorde mig i ordning och så men när jag var klar och det var dax att gå var jag helt kallsvettig och helt slut så beslutade för att stanna hemma.
Ikväll är det julbord för oss, Papper & Sånt arbetarna, men tror jag får skippa det med.
Inte helt kul att sitta där och snora ner allas mat och sen vara en sån bit hemifrån ifall man nu vill hem direkt.

Annars tror jag det rullar på bra på praktiken. Jag hoppas bara att chefen tycker det samma.

Nej, dax att vila mera.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Krya på dig vännen <3

2011-12-04 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0