Suck.

Jag har ett problem. Tydligen ska jag jobba nästa vecka.
Själva det är ju inget problem så, men det blir ett problem när jag ska jobba hela helgen och jag har tentan på lördag.. Passar inte riktigt då.
Det är väl mitt eget fel, jag har inte sagt till honom men det trodde jag ju inte heller jag behövde eftersom jag enligt anställningsavtalet endast är anställd till den 15e. Vilket är på måndag.
Suck. Just nu orkar jag inte med sånt här känner jag. Psykbrytet ligger där och bara nafsar på mig.
Denna tentan kommer gå åt helvete. Jag försöker intala mig att jag kan och jag kan göra det men det vette katten. Det fastnar inte, inte ens lite.
Såg även att det är jag som jobbar natt när personalfesten är. Chockad jag blev! ;)
Så det var ju tur att jag inte hade planer att gå på den ändå. Fröken Tråk-Fia kan jobba.

La mig förresten för att sova en stund igår och sen vid halv tio fick jag vet att jag inte behövde jobba.
Haha. Ja ja, bättre så än tvärt om skulle jag tro. Så i natt är jag inställd på att jobba.
Även om jag kanske inte har ett jätte sug. Synt att inte allt om makro finns på skiva, för då hade jag kunnat lyssna på det samtidigt. Är ju ändå ensam så då spelar det ju ingen roll vad jag lyssnar på.

Nej, jag får försöka ta mitt humör och mina tankar och börja plugga igen.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0