Aug. 21, 2011

Tentan är gjord, redan igår ;)
Men när jag kom mig hem igår hamnade jag uppe hos Börje istället, satt mest och sen framåt kvällen åkte han iväg för att jaga så då var det bara Johan och jag som tittade på film och bara mös.
Idag har jag jobbat och så var det bara hem, in i duschen och iväg på fyra års kalas.
Albin fyller ju idag :) ♥

Tentan iaf. Jag hoppas på att det gick vägen.. Det är bara att hålla tummarna och vänta.
Vi var bara en 6-7 stycken som gjorde den och det borde ju inte ta tre veckor att rätta..
Så kanske.. Kanske jag har en examen..
Då får jag slänga ihop nån tårta på dammråttor och sand eller nått..
Kommer ni? ;)

Nu är det iaf hög tid att lägga sig och försöka få huvudvärken, som varit med mig hela dagen, att försvinna.
Imorgon får det bli städ och beställning av böcker.
Sen är det fika dejter som ska försökas få till. :)
Och på söndag är det kalas för Johan som snart fyller 10!

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Carro a

klarar du examen ska jag komma och bjuda dammråttorna på tårta istället;)

2011-08-24 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0