Aug. 19, 2011

Idag, så här dan för dan, har jag noll motivaton eller lust att bara sitta.
Jag har suttit och läst igenom allt och tittat på övningarna i tre omgångar men när det är kollat klarar jag inte sitta mer.
Och nu börjar jag få huvudvärk!
Suck.
Så det kanske är så att jag bara ska ta det lungt och låta det gå som det går imorgon.
Ska komma ihåg att packa allt som ska med, får ta mig till affären och köpa nått att ha med att äta och så upp till Solveig för att hämta bilen som jag ska få låna.
Som jag längtar nu till den här tiden imorgon då jag är hemma och bara slöar på soffan.
Sen ska jag jobba på söndag kom jag på.. Fast vet inte var jag ska parkera bilen?
Att betala 16 kr i timmen för att jobba.. Ja det känns ju inte helt okej.
Sen är det väl ändå någon form av max tid man får stå på ett par tre timmar, och det räcker inte det heller.
Jag vill inte jobba.. Jag vill ligga hela dagen i sängen. Eller iaf tills det är dax för kalas för Albin.

Nej, ett par alvedon, lite kläder som man kan visa sig ute i och så frå det väl bli en tur till affären.
Håll tummarna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0