Aug. 14, 2011

Det är mycket nu.
Det har iaf löst sig med jobbet. Jag slipper passen som är innan lördag.
Söndag sa jag att jag kunde jobba.
Så nu är det bara att låsa in sig och plugga för fullt.
Så kanske jag har iaf en liten chans att klara mig.

Annars så vet jag inte riktigt hur det är.
Det är inte bra att jobba ensam på nätterna, man tänker alldeles för mycket.
Jag är inte så nöjd över hur det är just nu. Arbetslös och ingen inkomst.
Visst, jag läser två kurser och får då pengar från csn. Men det är i tre månader och då är det bara hälften den sista månaden. Men det är ju jobb jag vill ha nu.
Och att börja jobba med detta jag läst nu, det skrämmer mig!
Jag kan ju inget. Visst kanske det finns nån stackars bokrad fastklistrad i bakhuvudet men vad hjälper det när det kommer till det praktiska?
Suck. Det känns inte så ljust just nu. På nått sätt måste ju räkningarna kunna betalas..

Och så känner jag att jag behöver komma mig bort lite. Men det är ju samma sak där.
Inga pengar, så jag får låtsas att jag är borta här hemma istället.
En palm i badrummet vid badkaret kanske hade funkat.

Men nu slutar jag skriva för denna gången, känns som det bara är gnäll och det är bara gnäll i vart enda inlägg.
Bättre att lägga sig under täcket så jag kanske kan somna tidigt och komma igång tidigt med pluggandet.

God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0