April 5, 2011

Sitter här i min soffa och försöker hålla tyst eftersom jag har Johan sovandes här i natt och ja, jag har bara ett rum. Men det går lite si och så med det eftersom min granne hör så dåligt så hon har en volym på tvn som i vanliga fall överröstar min egen.
Läste lite på makron idag, men gick inte i nån direkt fart då jag varit galet trött hela dagen.

Vi har fått gjort lite, och ja då känns det verkligen lite, på arbetet. Men jag tror det är det som ska vara tills imorgon iaf.. Hoppas jag! Vi har inte fått något svar på vad som ska med och göras inför onsdag av vår handledare.. Han är mycket dålig på att svara tyvärr. Så det kommer bli jobbiga veckor.
Så vi får se imorgon hur det blir.. Vi ska iaf stanna kvar i skolan och leta i biblioteket efter info och sånt.
Vilket behövs om vi ska komma nån stans. Om vi bara förstått hur han menade med en sak, en stor sak, gällande det vi tänkt göra. Meeen det svarar han inte på!

Usch, detta känns inget bra alls.. Och får vi underkänt nu måste vi vänta ett ÅR på att få göra nytt.

Ja ja, vi får sparka igång ordentligt imorgon. Kontakt med sjukhusen har iaf gjorts, så får vi hoppas på att de vill ställa upp... Att det skulle vara så här jäkla svårt att komma igång, trodde jag inte.

Se, nu börjar han snarka där borta.. Han lyckades somna iaf. Det var ju skönt :)
Och nu ser visst jag och min granne på samma kanal.. Vilket hemskt ljud det blev då!

Ähh, jag får väl ta och glo lite på tvn då, väntar mest på att hemmafruarna ska börja.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0