April 10, 2011

Dagarna går fort ja!
Jag försöker lugna ner mig gällande uppsatsen och bestämt att om hon nu inte vill göra nått så tänker inte jag låta min chans till betyg försvinna för det. Då får jag helt enkelt jobba mer själv. Det tråkiga där är ju att hon får ett betyg utan att göra nått, men jag vill ju ha ett istället för att inte ha ett.

Jag satt och skrev idag och skickade det till henne för att hon ska läsa och säga vad hon tycker.
För hon sa att hon skulle kolla mailen idag när hon kom hem från externfesten och ja, jag trodde ju på det.
Nu kanske hon inte ens här hemma än, men när hon pratade på det skulle hon hinna göra en massa saker nu på kvällen så tror ju att hon skulle komma sig hem i ganska tidig tid.

Annars så har jag inte gjort så mycket.
Varit sur över uppsatsen tills jag fick lugnat mig.
Sett på tv.
Igår var vi i Hunnebo hos syster och familj och var ute hela tiden så jag t om fick bränt näsan lite.
Inte illa för att vara mig och bara vara april ;)

Imorgon blir det ingen skola men på tisdag får jag åka in för att leta på biblioteket, tror jag hittade en sida med en massa bra böcker och sånt till uppsatsen och inget fanns ju här så klart. Men i skolan verkade det finnas :)

Imorgon ska det skickas in en början på arbetet till läraren med, så då vore det ju bra om hon sa vad hon tycker om det. Men hör hon inte av sig innan tolv skickar jag det som det är.
Kan inte bli mer än fel och jag orkar inte hålla på mer. Nu får det hända nått lixom.

Nu ska jag ta och lägga mig, gäspar så tårarna rinner här!

God natt.

Kommentarer
Postat av: carro a

bra jobbat syrran! Att du gjort själv på uppsatsen. Synd bara att denna där e som den e...

Men håller me dig, du kan ju inte strunta i betyg för att hon inte gör nått. tack för en trevlig helg. kram på dih

2011-04-11 @ 07:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0