Suck!

Det blir ju helt klart Alliansen då ja.
Så då är det bara att se till att plugga hårt, få ett bra jobb, jobba arslet av sig, få bra lön och aldrig, aldrig bli sjuk.
Typ.
Och hur vi lata ska klara det som bara vill leva på bidrag?
Hur ska vi orka jobba?
För vi vill ju faktist bara ligga på soffan och få in pengar utan att något göra.
Vem vill ha ett arbete att gå till, där man kan träffa folk och känna att man bidrar med något?
Nej, det vill man ju inte! Inte när man kan ligga hemma och se på Våra bästa år och Hem till gården varje dag.
Utan en krona över till nått annat än de vanliga räkningarna.
Och kanske, om man har tur, lite mat.

Nej, det menar jag ju så klart inte att vi vill.
Men det är så de som röstar blått säger.
Vilket jag inte förstår.
Men men det är mycket jag inte förstår i politiken.
Jag gillar då mina vänner vilket de än hejar på.
Vilket inte alla andra verkar leva efter just nu.
Men om en vecka är allt som vanligt igen när allt lagt sig.

Nej, nu snurrar jag bara igen.
Men har ingen att prata med om det just nu.
Så då blir det röriga inlägg här istället.

Äh, får väl fortsätta se på filmen på trean.
Imorgon kommer vara likadant som idag så ingen störra skillnad.
Än.
Men tids nog sitter vi här som nått wannabe USA.

Nej jag skulle ju sluta snurra om saker jag inget vet nått om.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0