Söndag

Nu har jag en paus i pluggandet.
Har suttit och gått igenom de frågor som vi gått igenom i skolan.
Och försökt mig på de vi inte hunnit gå igenom än.
Borde läsa med, men där tar det emot mer..
Men nu vilar jag huvudet och ska ta nått och äta.
För nu är jag trött.

I fredags skulle jag ju plugga.
Ja.. Jag hamnade i Uddevalla istället med syster.
Oops.
Haha.
Sen direkt när jag kom hem så gjorde Johan och jag konsum för att inhandla lite kvällsmat och fredagsmys =)
Så då blev det kvällsmat och lite sänka skepp innan det blev film och snask.
Han frågade när vi spelade sänka skepp om han fick sova här och det fick han.
Så då bestämde vi att det blir en sen kväll.
Han har pratat mycket om Alvin och gänget 2 filmen och så fick jag hem båda två här om dan, så det blev en kväll med Alvin och gänget. Båda filmerna skulle det tittas på så klart.

Mys i soffan




Trött var han men han lyckades hålla ögonen öppna hela tiden.
När filmerna väl var slut och tänderna var borstade så somnade han inom två minuter.
Så lite trött var han nog och sent var det ju.
Men hel nöjd är han =)

I går stängde jag av telefon och dator och fick pluggat en stund.
Sen var kvällen otroligt lång.
Men när jag väl gick och la mig så satte jag på en film som visade sig vara två timmar så blev inte tidigt ändå.
Haha.

Idag fick jag lunch hos Solveig och sen efter det har jag pluggat.
Och nu som sagt paus och mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0