Sept. 6, 2010

Fick ÄNTLIGEN ringt till tandläkaren.
Fick en tid redan på lördag. =)
Så, bye bye pengarna :P
Jag som ska handla på onsdag med..
Men sen har jag ju mat och sånt hemma, det känns inte fel.
Och förhoppningsvis hela tänder. ;)

Fick ju säga mitt personnummer, så sa hon "Så du är en 81a, då är du 19 år då".
Njae... Inte riktigt rätt kanske!
Bara tio år fel ;)

Men känns bra att äntligen få komma mig dit så jag slipper ha ett jätte hål.
Det är mest bara störande.



Har fått läst idag med.
Var folk här som borrade och drog nått bredband eller nått, så var borta hos Börje.
Och där fanns det inget annat att göra än att läsa.
Så det var ju bra.
För imorgon är det skola igen, hela långa dagen.
Men man ska inte klaga när det bara är en dag i veckan.
Föreläsning från 10.15-13.00 och sen är det övningar i sakrätt 14.15-17.00.
Så är hemma tjugo över sju typ.
Och när det är övningar så känns det lättare med än bara massa prat.

Idag har det gått två veckor sen jag var på Näl, två otroligt långa veckor.
Det skulle ju ta henne två veckor att få svar och sen skulle det ta ytterligare två veckor innan jag skulle få veta vad som händer.
Men jag hoppas det går snabbare än så.
Är en lång väntan. Men inte mycket att göra åt.


Det är bara att fortsätta vänta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0