Sept. 5, 2010

Tänkte jag skulle skriva nått här.
Men så fort jag loggade in sjönk axlarna ihop och jag kände att jag hade noll att säga.
Jag kan skriva att fredagskvällen var väldigt trevlig.
Lördags eftermiddagen/kvällen/natten var väldigt trevlig.
Och idag var det bio med Johan, syster och pojkarna.
Jag lever.
Och tills motsatsen är bevisad, så har jag hälsan.

(jag väljer att tro det iaf, blundar lite)
Nu ska jag nog bara lägga mig i sängen.
Imorgon är en annan dag och den ska innehålla plugg.
Åhhh, så roligt. Jääätte rolig.
(känns inte jätte bra att man är trött på skolan efter en dag??)
Men som sagt.
Sängen och tvn ska vara mina stöttepelare och mitt sällskap.


Imorgon är en annan dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0