Sept. 23, 2010

Redovisningen, eller ja seminariet, är avklarad.
Det gick.... Ja, det gick.
Nervös var jag, stammade gjorde jag, rodnade gjorde jag ännu mer.
Men jag gjorde det och sen var resten bara att lyssna på.
Vi hade schema från 10.15-17.00.
Men vi är inte så pratglada i klassen och avklarade våra redovisningar snabbt så vi slutade när vi skulle haft lunch egentligen. Så redan klockan ett var vi klara.
Så man åkte hem fyra timmar tidigare än beräknat!
Det var inte dumt, så jag tog och hälsade på hos Sandra istället.

Imorgon ska jag tvätta, klockan sju.
Men men, brukar ju funka.
Sen är det plugg som gäller!
Bara en vecka till tenta? Hur sjutton ska det gå?
Men det är bara att plugga på.

Nu får jag ta och sortera tvätt.

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0