Sept. 21, 2010

Ytterligare en långdag är avklarad i skolan.
Frågan är bara om man blev nått klokare.
Men men, blir säkert bra.
Imorgon ska jag in igen för då ska vi göra klart (och typ börja) på vårt område som vi ska berätta om på torsdag.
Vi vet stort sätt vad som ska med och vad som gäller, men det känns som det blir så lite.
Själv tänkte jag att jag ska gå och skrika nu med min onda förkylda hals fram till torsdag så jag inte kan prata.
Hatar att behöva stå där framför alla.
Men kanske överlever det med.

Nu ska jag nog bara ta och lägga in räkningar och sedan lägga mig.
Kanske försöka läsa med.
Känner att jag inte riktigt är pigg.
Men bara att se glad ut, det går nog snart över.
Förkylningar hör ju hösten och skolstarter till.

God natt.



P.S Inte ska jag glömma att säga hipp hurra heller så här på Jonathans dopdag.
Nu är han väl för stor för kyrkans barntimmar så nu vet jag inte riktigt vad man som gudmor/fadder ska påminna om??
Lev väl och ha kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0