Sept. 19, 2010

Då har man gjort sin demokratiska plikt eller hur man nu ser på saken.
Röstat har jag iaf gjort.
Så är det bara och se hur det blir.

Liseberg igår var det som gällde!
Och det var så kul att vara där igen =)
Min kära syster påpekade att jag gick med ett leende på läpparna hela tiden.
Och ja, det kan jag ha gjort ;)
Men nog förtjänar man att ha det riktigt kul ibland och det tycker jag att det är där.
Så vi fick åkt en del, var ju tyvärr en del folk ändå så det tog ju tid i köerna men sånt får man ju räkna med.
Lite spel hann vi med också :)
Tänkte inte spela nått först men fick ju testat ändå.
Slutade med att jag kom hem med en stor toblerone, en rulle med 5 centerrullar i och en paradisask.
Inte illa :)
Nu har jag choklad i evigheter ;)
Eller så är jag snart ännu större :P
Nått av det blir det.
Men en helt lyckad dag tycker jag att det var!
Hoppas bara inte det tar fem år till nästa gång.
Så tusen tack till syster, bror och Christian för en trevlig dag!

Nu ska jag göra mat, dax nu tror jag.
Och sen blir det till att läsa urjobbig bok.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anthonyamal

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-05-12 @ 09:52:51
URL: http://anthonyamal.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0