...

Har inte direkt mycket att säga.
Fick varit till kommun och lämnat timrapporten så nu ska jag väl få lön för augusti med.
Hämtat en bok på biblioteket till kursen.
Och sen var jag hos Sandra och sällskapade i affären :)

Sen har kvällen mest varit lång.
En sån där tråkig, lite jobbig, lång kväll.
Men imorgon är en annan dag.
Då ska jag väl kanske ta och börja läsa.
Vore väl bra.
Sen någon gång under eftermiddagen/kvällen så ska jag ha en liten dejt med Robin.
Han ville ha en öl på Calmars eller nått.

Lördag så blir det kanske grillning hos mamma om det inte regnar :)
Söndag funderar jag på att ta Johan på bio, är Toy story 3 då.
Om jag minns rätt.

Nej jag ska väl ta och lägga mig kanske.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0