Bara massa osammanhängande dravel

Snart dax för sängen.
Dagen gick fortare än natten.
Hade en jäkla lång natt! Den tog aldrig slut.
Det kanske är så när man vaknar 45 minuter efter man somnat och tror att klockan är typ tre..
Den var halv tolv.. Och sen vaknade jag fler gånger.
Så jag hoppas jag får sova hela natten i natt istället :)

Dagen den gick, försökte hänga med.
Men tappade ju focus ibland.. Men det är ju så det är.
Han går över tiden när vi slutar vilket är lite jobbigt när man är stressad till bussen.
Men men.

Ska till skolan imorgon med, då ska vi läsa på och ta fram fakta om det vi ska prata om nästa torsdag på seminariet. Hoppas inte det blir så sent men flyter det på bra så får det ju bli så.
Är nog inte så svårt egentligen, bara jag som vanligt förstorar allt.

Till nått annat.
Jag funderade på i bussen idag när jag lyssnade på nyheterna så är ju alla så emot SD och allt det de gör.
Det var demonstrationer emot dem idag.
Jag säger absolut inte att jag håller med dem.
Och så var det om valet och att det är väldigt många första gången väljare.
Och vi vet väl alla hur dessa "små" alla säger att de ska rösta på SD för de har noll hjärnceller och koll.
Utan det är bara så de ska göra.
Vore det inte bättre ifall man istället för att förstora allt SD gör, istället för att prata om dem överallt och ta fram dem i ljuset så att säga, att man istället försökte bara ignorera dem.
Inte göra ett väsen av dem.
Alla dessa som inte har koll på politik men som röstar på dem för att "alla invandrar kommer hit och tar våra jobb", eller så lever de bara på våra bidrag, vad de än gör så är det visst fel iaf.
Det hade varit mindre folk, tror jag, som hade vetat om dem ifall bara media och så hade ignorerat dem.

Eller jag kanske tänker helt fel.
Vet inte ens om ni fattar vad jag menar för nu när jag läser så är det bara snurrig.
Jag får nog ta det som att jag inte ska diskutera politik, när jag egentligen har noll koll.

Så jag tar och lägger mig och sover istället.

God natt.


Kommentarer
Postat av: anonym

Men det vore bra om Sd kom in och rörde om lite .Fast bara lite=) De kan ju inte bestämma själv utan MÅSTE ju samarbeta med ett stort parti iallafall. Vi får se hur det blir på söndag.

2010-09-17 @ 22:52:32
Postat av: Jessica

Jag vet inte om jag håller med dig, men in kom de ju.

Ja ja, så kan det gå :/

2010-09-20 @ 18:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0