Wwiiee!!

Jag ska nog slippa att krypa ur mitt skinn!
För på lördag är det sagt att det blir utgång med Kristina! :D
Vi har inte varit ute tillsammans på.. Oj.. Undra om jag ens vågar skriva det..
På.. 9 år? Nått sånt är det nog.. Hmm.. 8 år då kanske.. För hon måste ju iaf varit 18?
Hur som helst är det lääääääääääänge sen och det har hänt alldeles för få gånger.
Kalajsat har vi ju gjort fler gånger än vad vi varit ute på krogen iaf :)
Men nu så är det dax igen!
Så jag ska ta och palla mig till systemet till och med. Det ni!
Ska bara komma på vad man kan dricka, haha. Det är värre med det.

Men det ska bli så skoj och så skönt att få komma ut och skaka rumpa lite!


Älskade kusin


P.S Tack Ramona för sällskapet idag, det gjorde sitt till det med så att skinnet får stanna på en stund till

Kommentarer
Postat av: Kristina

Puss <3

2010-10-07 @ 14:08:08
URL: http://frutonskog.blogg.se/
Postat av: Henryfanny

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-01-05 @ 17:38:03
URL: http://henryfanny.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0