Var har den tagit vägen?

Var är min motivation till pluggandet?
Den är borta :(
En hel dag är borta som jag gjort... Vad?
Plockat lite, sett till så att räkningarna är betalda, beställt böcker, spelat Alfapet med Robin, var med på föräldramöte på Johans skola (Ja, jag var med för Börje bad mig. Så?) iaf tills vi fick gå för Johan stackarn hade feber, varit på Tumlaren med Nattan och nu glor på Grey's. Men inte nått plugg nån stans där emellan..
Fy för mig. Imorgon klockan sju har jag tvättid så får bli en tidig natt och så plugg imorgon som om jag aldrig gjort annat.
Men men, jag hoppas motivationen kommer för jag måste måste måste plugga!
Kan varken ställa mig upp framför klassen på måndag och inte veta vad jag ska säga.
Och jag kan inte sätta mig med en tenta på torsdag nästa vecka utan att kunna en enda sak.
Så motivationen måste finnas där imorgon.

Men nu får det nog bli sängen.
Nej, nu ljög jag..
Först sortera tvätten ja.
Sen sängen!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0