Okt. 31, 2010

Undra om jag börjar bli förkyld eller sjuk för jag tycker jag luktar så illa.
Vilket jag alltid tycker när jag är sjuk. Känns som man inte duchat på ett halvår även om man är nyduschad.
Typ håret stinker och det riktigt sitter i näsan på mig.
Not so fräscht.
Men jag har inte tid att vara sjuk nu, tentan är på torsdag och då ska jag vara frisk!
Sjuk kan jag bli på bussen hem från tentan.
För då är det några dagar innan nästa kurs.
Men men, det blir som det blir. Tentan får jag väl gå på i vilket fall som helst.
Varför inte sitta där och snörvla och hosta så man stör de andra så man själv blir bäst ;)

Nu får jag ta tag i den där jäkla texten.
Sen vet jag inte om det blir Tumlaren, jag väntar fortfarande på svar.
Så kom jag ju på att Carro har mitt busskort så dit får jag ta mig och hämta det så jag kan komma mig till skolan imorgon för även om jag inte vill göra det så kan jag inte med och lämna de andra i sticket.

Så jag får väl sätta igång så man får gjort nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0