Okt. 30, 2010

Hade en trevlig kväll igår med Robin =)
Var mycket skratt, mycket snask, en film vi halvsåg på under tiden som vi diskuterade IFO, att kommunen ska "ta in" och hjälpa 15st invandrare om året och en massa massa annat.
Det var en kanon kväll där vi inte var tysta många sekunder. =)

Däremot lämnade kvällen lite funderingar på livet och kanske mer att man på nått vis ska "komma vidare" i det.
Men det är skrämmande och drömmen jag hade i natt visar väl på att jag är rädd och inte t om livrädd.
Hahaha. Men vi får väl se vad som händer.

Men nu får jag ta tummen ur och plugga och hoppas på att det går bättre än igår.
Då gick det ganska bra på det som jag varit med på men det jag missade när jag var på Näl var inte helt lätt att läsa sig till.. Så det är bara att försöka få huvudet igång och sitta där mest hela dagen.

Ha en bra dag.
Det ska jag ha bland lagbok och anteckningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0