Okt. 25, 2010

Lyckades inte somna tidigt igår, somnade nog inte förrän halv två.
Lite väl sent kanske ;)
Men då somnar jag antagligen snabbt sedan.
Dagen gick iaf undan i skolan, den brukar ju göra det när man väl är där.
Så fick jag kopierat anteckningar från förra veckan så nu har jag att läsa.
Men inte idag, nu ska jag ju snart sova.

Kom på när jag kom hem med att det kanske inte var den 15e eller så som jag har stannat på i mina tankar när det gäller datum ;) Det var visst den 25e idag.. Så fick lagt in räkningarna med.
Det är inte direkt nått jag gör, glömmer bort att lägga in räkningarna..
Men nu så är de flesta inlagda, det är en som jag inte fått än så det är svårt att lägga in den då.

Nästa kurs har kommit ut med så får beställa böcker imorgon eller nått med.
Hoppas det inte är för många..
Imorgon ska jag in till skolan igen, vi ska gå igenom rättsfallet.
Då ska vi se om det är någon av de andra som läst det..
Som det lät idag var det bara jag.
Men men, det löser sig väl.
Jag hoppas bara det inte blir för länge.
Ska göra ett försök på Tumlaren imorgon kväll så är ju bra om man har kommit sig hem då ;)

Nej, nu ska jag fortsätta se på CSI.

God natt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0