Okt. 24, 2010

Vilken seeeeg dag.
Hade besökt här en stund förut av Christian och pojkarna =)
Tvspelet lockade Theo lite ;)
Det är ju bra att ha, så de tittar ut hit nån gång ibland.

Men resten har varit så seeeeeegt.
Jag har läst igenom rättsfallet igen, men vet inte riktigt vad det är jag ska ha för idéer eller analyser av det?
Jag läser, jag fattar och jag håller med i domen?
Jaja, jag får väl läsa igen och se om jag kommer på nått.
Började titta på makron med. Som det är lite bråttom med om jag ska kunna göra den på omtentan (plus att jag måste klara den kursen vi har nu då omtentan till denna och makron är på samma dag).
Men det var så tråkigt, så jag klarade bara av att läsa en sida..
Det är inget bra.. Men nu är det ju tråkigt så då kanske jag ska göra ett försök till.
Och så göra upp nån form av schema inför de kommande 8 veckorna eller nått för att kunna lägga upp pluggandet för alla kurserna. Om jag får schemat för nästa kurs nån gång vill säga..
Vet inte ens vilken kurs det är! Bra bra.

Nej, får göra nått.
Typ se vad det var som spökade i mitt kök..
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0