Okt. 17, 2010

Nu är det städat här hemma iaf.
Behöver jag inte fundera på det under veckan utan jag kan bara ägna mig åt att plugga.
Det enda som ska göras är att bädda rent i sängen, men det gör jag ikväll innan jag tar första duschen.
Den andra är imorgon när jag vaknar.
Skippar att åka in till skolan innan, som jag tänkte först.
Syster kör in mig, hon tyckte inte jag skulle behöva åka in dit ensam.
Sen kommer hon vara där tills jag ska åka hem.
Stackarna, det kommer bli många långa timmar.
Men det är hennes val, jag trodde hon bara skulle köra mig in och sen åka igen.
Och det kan ju kännas skönt att veta att det är nån där.

Nu vet jag inte om jag ska ta och läsa lite kanske.
Men slutar väl med att jag ser på tv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0