Detta seminarium tar död på mig

Sitter med texten, igen.
Blev klar förut men nej då skulle jag visst prata om mer.
Och *poff* så hade jag en sida till.... 
Och i det som kom till så är det riktigt jobbigt juridik språk. 
 Men det är väl bara att läsa innantill och låtsas som jag inte fattar bättre.

Fick iaf varit iväg en sväng till syster, så busskortet är här så jag kommer iväg och så fick hon färgat mitt hår.
Så nu är det möööörkt! Väldigt mörkt. Kanske nästan lite för mörkt.
Men, det går ju ur lite för varje gång man tvättar håret så en dag är det perfekt ;)
Samt att man vänjer sig ju :)

Nej, jag får skriva ut texten en gång till och sitta och läsa in så mycket som möjligt.
En jäkla massa sidor bara :(
Eller ja, tre ;)

Ha en skön söndagkväll så ska jag försöka låta bli att må för mycket illa.

Om jag gömmer mig bakom ett par stora glasögon då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0