Slut i huvudet, som min kära syster skulle sagt..

Nu har jag suttit idag sen innan tolv så nu får det allt räcka.
Har gjort alla frågorna igen, läst lite om sånt jag funderat på och läst igenom anteckningar och svar på frågorna.
Så nu kan jag inte göra mycket mer.
Och inte utan paus och mat iaf.
Får gå ner och fylla på busskortet med, så jag kommer mig in till skolan.

Igår satt jag till klockan var sex, sen gav jag då upp.
Sju hämtade jag upp Nattan och så åkte vi till Tumlaren och var där en timme.
Alltid något.
Vi skulle varit dit idag med men hon mådde inte riktigt bra idag så vi ställde in.
Och imorgon vet jag inte när jag är hemma så vi får se om det blir nått då.
Eftersom jag åker bussen med så kan det ju ta ett tag innan man är hemma.
Det kan ju hända att man får vänta en timme på bussen och sen är det två timmar hem.
Men känns ändå skönt att slippa köra, för man är ju rätt slut i huvudet efteråt.
Ska nog gå så bra så, men inte att det går fortare än förra gången.
Jag ska ta det lungt och fint men inte för lungt.
Men i min takt, det blir nog bra ;)
För känner mig inte lika säker på detta som på förra.
Men men det menar jag inte att jag känner mig osäker.
Det kommer helt klart bli godkänt iaf :)

Nej, gå ur pyjamasen kanske och ta på sig riktiga kläder och fixa mat och busskortspåfyllning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0