Nov. 22, 2010

Sitter här och försöker få rest mig ur soffan och göra nån mat och sen läsa.
Har haft Theo och Albin här en sväng idag =)
Och eftersom jag visste att de skulle komma så fick jag plockat undan lite.
Dock inte dammsugit så dammråttorna lever och frodas fortfarande.

Läste på Aftonbladet att det kan bli så att Håkan har konserter under våren!
Det hade väl varit nått det =D

Imorgon skulle det varit föreläsning egentligen.
Men såg nu att läraren hade ställt in den för att hon är sjuk och inte har nån ersättare.
Så blir en dag hemma, men det kommer ju komma en annan dag som vi får åka in istället då.

Ska ta mig till Tumlaren ikväll med hade jag tänkt..
Har frågat om jag får låna bilen men har inte fått nått svar än.
Så vi får väl se om jag kommer mig dit.
Blir ensam för Nattan hade föräldramöte på dagis att gå på.
Så blir ju antagligen inte så länge men det blir ju nått iaf.
Om jag får låna bilen då, vill säga.

Nej, nu får jag ta och försöka skrapa ihop någon mat.


På en Håkan konsert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0