Nov. 20, 2010

Sitter just nu och tittar på Armageddon.
Gillar den filmen massor.
Kommer gråta massor sedan i slutet ;) 

Annars så ligger det en liten (ja liten och liten han är ju ändå 9 år) kille på en madrass på golvet.
Han ville sova här i natt och då fick han det.
Vi var hos syster direkt efter lunch idag så han fick klippt sig och sen vill fadern hem och glo på datorn.
Så då följde Johan med mig in istället, så det har spelats tvspel, sänka skepp och fia med knuff.
Han tog på sig sin kockmössa idag med och kockade ihop lite middag. Makaroner, korv och bacon blev det idag.
Idag har han sagt "jag älskar dig" två gånger, helt plötsligt så där bara.
Underbara unge!
Han försökte allt hålla sig vaken länge men nu gick det inte längre.
Han var ju så trött, så han fick nog precis lagt sig till rätta innan han somnade.

Imorgon får jag allt försöka läsa massor.
Nu ligger jag nog efter en hel del, i läsandet iaf.
Och det är ju rätt dumt om man säger så.
Ja ja, allt löser sig.

God natt, när det är dax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0