Nov. 19, 2010

Ännu en dag snart slut.
Skola var det, hämtade tentan klarade den med två poäng över vad man var tvungen att ha ;)
Ja ja, godkänt som godkänt.
Sen när jag kom hem sov jag en timme för jag har haft en jobbig huvudvärk mest hela veckan.
Den försvinner och sen kommer den tillbaka helt överraskande och så håller den på.
Sen har Johan varit här, han var duktig och lagade maten idag. =)
Fiskpinnar och mos blev det.
Jag stod så klart med hela tiden och kollade så han inte brände sig och så.
Berättade hur han skulle göra och så men han gjorde det helt själv.
En liten kockmössa fick vi gjort av hushållspapper med för en sån var man ju så klart tvungen att ha när man var kock! Ville tagit kort men min telefon är ju skrot så det blev inte nått sånt.
Men mat blev det iaf och sen hade vi lite mys med två filmer och lite chips och så.

Ibland säger han saker som gör så ont i hjärtat på en.
Och andra som gör en mörkrädd.
Man vill bara krama om honom och aldrig släppa taget.

Nu däremot är jag ensam igen och då blir ju allt jätte tråkigt så klart.
Ingen som skriver nått i nån blogg (konstigt när klockan nästan är elva).
Ingen på msn att prata med.
Och facebook är dött.
Så jag får väl ta och lägga mig.
Tar jag med mig kursböckerna så lär jag iaf somna snabbt och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0