Nov. 11, 2010

Då var det kvällen igen.
Denna dagen har varit rätt så lång.
Redan vid halv ett trodde jag att klockan iaf var över tre.
Men blir väl så kanske när man har tvättid klockan sju och man är klar med den rätt så snabbt.
Så tvättat har jag iaf fått gjort idag.
På eftermiddagen var jag nere hos Sandra och hälsade på.
Var fyra veckor sen vi sågs, så det var väl på tiden :)

När jag kom hem fick jag bäddat rent sängen och läst lite (äntligen) ur boken.
Och nu på kvällen har jag varit på Tumlaren.
Det händer inte en sak på vågen men det känns iaf lite på cykeln att det förbättras.
Eller ja, det kändes förra gången idag var jag helt slut efter halva tiden av det jag cyklade då.
Men men, så är det väl. Dagsformen är olika dag för dag.



Imorgon är det skola men åker inte förrän efter nio, vi börjar inte förrän kvart över ett..
Så blir nästan två timmar väntan i skolan innan, men då får jag väl passa att läsa där under tiden.
Sen är jag inte hemma förrän halv sju, det är väl inte jätte spännande på en fredag men det är ju så det är.

Fick även pratat med den kontakten som Christian. Hon kunde tänka sig en praktik och det går ju genom arbetsförmedlingen då och ja, det funkar ju inte medan jag läser så skulle det bli nått blir det inget förrän efter jag är klar i skolan. Jag som hade hoppats på att kanske få nått lite extra.. Men sånt är det. Man kan inte lyckas med allt. 

Men  nu får det bli lite mat, antagligen lite Supernatural och så sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0