Idag, jag vill vara där

Idag är den dag då jag önskar att jag vore i Göteborg.
Eller iaf där jag önskar att jag var i Göteborg på kvällen.
Idag är Håkans konsert och jag är inte där :(
Allt blev lite sent så när jag kollade på biljetter (ja inte nu alltså utan för nån vecka sen) så fanns det inga där vi kunde sitta tillsammans, Helen och jag. Och det vill iaf både hon och jag kunna göra.
Så inte får jag se honom denna gången heller.
Vilket, om man nu ska se det så, är bra eftersom jag inte har pengar till det.
Men jag vill inte se det så, just precis just nu iaf.
Men nästa gång! Nästa gång då jäklar SKA jag se honom.
Hoppas han håller på ett tag till då alltså.


Bild från skivkoll.se

Så för att göra det lite bättre över att jag inte är där, ska jag köra Håkan marathon här hemma.
Grannarna ska lära sig låtarna och nynna med i dem när jag är klar.
Och så ska jag städa.
För det kommer det ju folk. Hahaha, det låter det.
Är bara syster, Christian, Robin och Donny tror jag.
Men det duger ju fint =)
och jag tror inte de är lika pigga på att höra Håkan så jag ska få det ur mitt system, så att säga, innan de kommer.


Kommentarer
Postat av: Madsmarlene

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-18 @ 13:48:51
URL: http://madsmarlene.blogimagine.com
Postat av: Madsmarlene

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-18 @ 13:49:03
URL: http://madsmarlene.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0