En bra dag

Ja, nu har man testat Box.
Och det var kul :)
Förutom på slutet, för då avslutade jag alltihop med att inte kunna andas.
Men som tur är har jag bricanyl och den hjälper ju fint.
Så trött blev man och skrattat har man gjort.
Det är ju själva slagen som är roligt ;)
Det andra "springa runtandet" är inte lika spännande.
Men det är ju sånt som hör till.

Sen fick jag veta idag att jag klarade tentan.
Helt otroligt, för det trodde jag verkligen inte.
Inte efter att man helst ville gråta och inte förstod något av frågorna.
Men tydligen kan jag gissa bra ;)

Så nu ska det snart bli en dusch, för det har det inte blivit än för jag är fortfarande jätte varm.
Och då slutade vi strax innan sju..
Efter det får det bli att läsa lite inför imorgon för då är det skola igen.
Men är iaf inte hemma sent imorgon :)

Så jag får väl ta och sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0